10.01.2010

Yüzen Telefon ve Eti Pasti


Bu gün telefonum gömleğimin cebinden su dolu bi kovanın içine düştü.Önce şok oldum ama hemen elimi kovanın içine daldırdım.Telefonum o sırada yüzüyordu ve ben elimle suyun içinde yüzen telefonu yakalamaya çalıştıkça telefon elimden daha da kaçıyodu sanki.Neyse alıp çıkardım.Hemen üstüme başıma sürüp kuruladım.Bi yandan da gitti telefon off kesin gitti telefon diyip duruyorum.Neyse iyice kurulayıp arkadaşı aradım baktık telefonu çalıyo.Bu arada ekranda da sorun yok.İşte aradık çaldı.Sonra aklımıza geldi bi daha aradık bu sefer de hoparlörü açtık baktık o şekilde de çalışıyo içim rahatladı biraz da kaloriferin üstüne koydum.Sonra saat 5 gibi başka bi arkadaş telefonunu kapat bataryasını çıkart bi de öyle bak içi hala ıslak olabilir dedi (ki çok da doğru söyledi :)    Açtım baktım bataryanın altında bi damla su vardı.Neyse işte içini de iyice kuruladım bu olayı da böylece atlatmış oldum :)

Akşam da işten 1,5 saat erken çıktım.İzin verdiler sağ olsunlar :) Eve geldim yemeğimi yedikten sonra canım tatlı bişeyler istedi.Mutfaktaki SEPETe koştum hemen baktım tatlı ne var ne yok.Daha çok cips ve peçeteler vardı.Zar zor bi eti puf pasti buldum ve oturdum yedim.Hay yemez olaydım :) 2 dakka sonra Rima geldi yanıma bi baktı koltukta boş eti puf pasti paketi.Başladı ağlamaya."Aaaaouuuğğğ eti pufummmmm.Kim yedii eti pufumuuuuuuuuğğğğ.O benim eti pufumduuuooouuğğğğ" :))
Baktım durum kötü ben de ben yemedim baban yedi onu dedim hahah :))
Başladı babasına saldırmaya.Niyeeğ yediğğğnn eti pufumuuuu,bi tanecik almıştııık.Bana almıştık onuuuğğ.O benim eti pufumduuğğ.Boş paketi de kafasına fırlattı :)) Baktım olacak gibi değil o yemedi o yemedi ben yedim dedim :) Bu sefer de paketi alıp benim kafama fırlattı.
Ama çok üzüldüm yaaa kuzuma.Bi tanecik almışlar sadece ona almışlar.
Bide "Tam da mufstağa gidiyodum sepetten pufumu almayaa :( yemiş işte yemiş.Yutmuş çoktan yutmuşşş :( " diye ağlıyoo...
Dedim "özür dilerim yaa bilmiyodum senin pufun olduğunu nerden bilebilirim ki?"
Ablamlar da arada gaz veriyolar "Ahh Ceyda ahhh sen nası yedin çocuğun pufunu.Biz onu ona almıştık" diye.
Tabi bu başlıyo "Aağğğğğgg!!!" diye tekrar ağlamaya.Yarın ben sana alıcam söz diyorum şimdi istiyorum diyoo...Gece gece (saat on bir buçuk) eniştem giyindi aldı Rimayı da eti puf almaya çıktılar :))
Bulamamışlar 2 tane bonibon bi de jelibon alıp gelmişler :)
Bonibonların birini de bana almış kuzumm :)) Şimdi birlikte oturduk yiğyoruz.. :))

11 yorum:

asyaselda dedi ki...

İYİ SUYA DÜŞMÜŞ BEN ÜÇ TELEFONUMUDA TUVALETE DÜŞÜRDÜM VE ALMAK ZORUNDA KALDIM TIKAMASIN DİYE..
IYYYYK İĞRENÇ BİR YORUM OLDU ÖĞĞĞĞK

GüLCaN dedi ki...

oyy kıyamamm canım benim :)) sana da bonibon almış bak.. ben olsam yarın ona bi koli eti puf pasti alırdım :) nasıl abartıyorum ama :)) yaa şaka bi yana ben de çok seviyorum puf pastiyi nasıl bişey o öyle?. bi de o kutuları yıkıyorum daha sonradan şeker çerez falan koyup içine egemen'e veriyorum. elinde minicik kutuyla oturup bi köşeye güzel güzel yiyo çocuğum :) siz de atmayın onları çok işe yarıyolar.

telefonun için de geçmiş olsun diyim. ucuz atlatmışsın valla. su dolu kovaya düşüp sağlam çıkması olacak iş değil.. :)

cemo dedi ki...

Kıyamam ya :))) Bende olsa veriyim diycem bi eti puf ama benimkinide kardeşim yemiş uyuz nolcak :D

Kısaca Fd dedi ki...

Telefon suya düşünce kurut tekrar suya at düzeliyo.Denenmiştir.Ama yutturulamamıştır. :)

Aaaouğğğ ben de yemek istiyorum ama şimdi saaat gecenin üçüüüüüüğğğğ.

:)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ayy klozete düşürmek en kötüsüdür heralde ıyyğğk.Yada yok yok en kötüsü denize düşürmektir.Hiç değilse klozetten bile alınabiliyo :P

Gülcancımm bi koli olmasa bile ona 5 tane eti puf pasti alıcam bu akşam :) Kabını da saklarız :))

Cemo bu kardeşler hep uyuz olurlar zaten.Bakınız ben :P

Fd ben telefon kesin gitti diye çırpındım o kdr bi daha suya atar mıyım heeeçç :P :P

meltem dedi ki...

telefonuna bi şey olmamasına sevindim ceyocuuum:)
ama nasssuuuu yedin çocuğun eti pufunu yaaaa:(
kıyamam ben ona kuzum benim.. üzüldüm ama inan gözümün önüne geliyorda halleri bi yandan da gülümsüyorum valla :)

puck-robin dedi ki...

ahahah bu rima çok komik ya hahahah :D:D

Mahperi dedi ki...

Telefonun gerçekten iyi kurtulmuş. Bu arada maşallahı var.
Bak sen Rima'yı düşünmemişsin o seni nasıl düşünmüş.

funda dedi ki...

aynı kardeşimi okudum sanki o da aynını yapar kızım da ağlardı :)
telefonunun kurtulduğuna çok sevindim bu arada :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Bugün işten eve gelirken 4 tane eti puf pasti aldım :D

Prima Rima dedi ki...

:)))yazık yavruma:)