23.01.2010

Fırtına!



Bu nasıl bir yağmur,bu nasıl bir fırtınadır Allah'ım?
Sıcacık evin içinde camdan dışarıya baktığımda ağaçların yerlerinden sökülmek üzere olduklarını gördükçe,çıkıp işe gidesim gelmiyo.
Öte yandan ablamlar İzmir'e uçuyorlar aklım onlarda.Bu havada Allah yardımcıları olsun...
Benim ise şemsiyem daha dünden kırılmıştı.Hoş bu havada şemsiye açılmaz tabi.Ben işe nası gidicem yaaa?Arabaların su birikintilerinden son sürat geçmelerinden de nefret ediyorum zaten.Adi pislikler!!!
Üfff gerçi okuyan da 1.5 saatlik yol gidiyorum sanıcak alt tarafı 15 dakikalık yol.
Ama olsun :( rüzgar alıp uçurmazsa beni iyidir!
Ben gidip bi kaç kat daha giyineyim bari...

7 yorum:

Adsız dedi ki...

bugün hava çok sert. aman sıkı giyin iyi koru kendini. sonra yağan karların tadını çıkarmak yerine evde yatarsın...

Adsız dedi ki...

bırrrrrr burdada var aynı fırtınadan:(ama beni alıp gitmez o fırtına:)gücü yetmez sanırım kaldırmaya:)

FFatiHH dedi ki...

Bir adet ödülünüz var...Kabul ederseniz tabi :)

DaiSy dedi ki...

Ne yaptın Güdük Fare? İşe sağ sağlim gidip dönebildin mi?

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Sağ salim gidip döndüm yarım saat de erken kapattık tükanıı :))

Valla kat kat giyindim bütün gün de kalorifer peteğine yapışık durdum :)

Ödülüm varmış yine bakalım neymiş hehe :D

Adsız dedi ki...

Geç oldu ama güç olmadı yorum bırakmam :)) Dikkat et kendine montuda getirim istersen sana :D

Primarima dedi ki...

Nezih beyle görüşmek istiyorum nerde nezih aşagıdamı bırakın beni bırakın beni 6 adet kitabı 2 li olarak almak istiyorum!!!!