26.01.2010

Yok Büle Bi Boyoooğğz

Ben geçenlerde yine bi ödül almıştım.Gereğini yerine getireyim çok geç olmadan. (gerçi çok geç oldu bile ama maalesef hiç vaktim yok)

Kısaca F.D  bloğunda bana Yaratıcı Blog Ödülü vermiş sağ olsun.Valla o ara işsizdik oturduk bi blog yarattık, şimdi çalışıyoruz yaratıcı yazılar yazmaya zaman bulamıyoruz :))
Yapılması gereken 7 şey neydi unuttum :P Beni ödüllendiren Nays T!ng bloğuna teşekkürlerimi iletiyorum.Teşkür,mersi,şükrağğn şükrağğn :D

Gelelim asıl meseleye!
Biliyosunuz ki okullar tatil oldu,çucuhlar (Burayı Yılmaz Erdoğan gibi söylüyorum) karnelerini aldılar.Çocuklara hediye almak lazım tabi!
Kar yağmış,don olmuş,yerler buz tutmuş kimin umurunda?
Kimin umurunda olduğu konusunda bişey diyemeyeceğim ama kimin umurunda değil onları yazabilirim.
1-)Yaşlılar (!) Belki de bu maddeye kemiklerinin kırılmak için kendini son derece hazır hissetmesine aldırmayan (aranan...) yaşlılar demeliydim bilemiyorum...
2-)Hamileler (.?.) Belki de bu maddeye Akıl sağlığı yerinde olmayan hamileler demeliydim bilemiyorum...
3-)Bilimum ünlüler
4-)Hafta içi ve günün her saati mağazaya gelebildiğine göre ilk ihtimal işsiz olduğunu düşündüğüm ikinci ihtimal kendi işinin patronu olduğunu düşündüğüm üçüncü ihtimal ise baba parası yediğini düşündüğüm erkekler...
5-)Topuklu çizmelerini çekip kendini caddeye atmış kadınlar (!) Belki de bu maddeye gerizekalı kadınlar demeliydim bilemiyorum...
6-)Bebekli ve çocuklu aileler (!) Belki de buraya kendi egoları uğruna küçücük çocukları bu kar fırtınada zatürre olma pahasına yollara düşüren psikopat ebeveynler demeliydim bilemiyorum..
7-)Bakugancılar!!!



Efendim son dönem erkek çocuklarının deli gibi sevdiği 3 kahraman oyuncağı var artık.
1)Bakugan
2)Gormiti
3)Ben 10 (Ben Ten diye okunuyo aslında ama ısrarla ben on diyenler var orası ayyrı)

Çok akıllı(!) anne babalarımız çocuklarına bayram-yıl başı-karne hediyesi alma konusunda gerçekten çok bilinçliler.Kendileriyle gurur duyuyorum...

Bu ara yok satan Bakugan oyuncağı ile ilgili anne babalarla aramızda geçen diyaloglar genelde şöyle :

Veli: Sizde bakunga var mı?
Ben: Bakugan şu an yok Şubat ayında gelicek.Firmanın elinde de yok çünkü.

Veli: Ya bakungan diye bi oyuncak varmış,var mı sizde?
Ben: (Aynı cevap)

Veli: Bankuga kalmadı mıı?
Ben: (İçimden) Bankuga zaten hiç gelmemişti ki... (Dışımdan) Aynı cevap.

Veli: Şey bakar mısınız? Bakungolar ne tarafta?
Ben: (içimden) Bakungo ne tarafta bilmiyorum ama Bangladeş Güney Asya'da. (Dışımdan) Aynıııııı...

İşte bizim velilerimiz bu kadar bilinçli yaaaa.Sırf çocukları istiyo diye bir şeylere parayı sıvıyolar ama neye sıvıyolar kendileride bilmiyolar.Ama sorsanız dünyanın en ilgili anne babalarıdır onlar.Yarın öbür gün çocukları kötü alışkanlıklara yöneldiğinde ise "Ayy nası olur.Bi çocuğumuzla hep ilgilendik.Bütün isteklerini yaptık.Yediği önünde yemediği arkasındaydı gayet de mutluydu hiç bi sorunu problemi yoktu" derler.


Yine listede adı geçen Gormiti ise Toprak Lordu,Deniz Lordu,Orman Lordu,Gökyüzü Lordu ve Yanardağ Lordu şeklinde bir kaç karakterden oluşan ve tipleri,bir oyuncak yaratıcısının yaratabileceği en çirkin çizgilere sahip olan oyuncak serisidir.

Allah aşkına resimlere dikkatli bakın böyle çirkin oyuncaklar olabilir mi yaa?Bi çocuk böylesine korkunç tipli karakterlerle ne gibi bi oyun oynayabilir ki?Böyle Lord olmaz olsun arkadaşım.Şahsen ben böyle bi lordu rüyamda görsem altıma .... :))


Lafın kısası;

Yıl başı,bayram,karne
Hepsi birer bahane
Ota b*ka almayın
Çocuklara hediye

Bakunga yok kalmadı
Zaten hiç de olmadı
Şubata gelir dedik
Çocuk tatmin olmadı

Gormitiler 5 kişi
4'ü man biri dişi
Gece rüyama girdi
Koyverdim gitti çişi

Velileredir lafım
Olsa da size gafım
Çok ilgisiz,boşsunuz
Kusuruma bakmayın

Güdük aleme bakar
Anlam veremez şaşar
Bardağı dolar dolar
Sonra bir anda taşar

Başınızı ağrıttım
Konuyu çok dağıttım
Şiir uzar giderdi
Toparladım kısalttım

Veli duymaz bizleri
Sonra döver dizleri
Bakungan ve Gormiti
Öpüversiz sizleriiii    :) :) :)


Not:Yorumlardan sonra aklıma geldi ve bunu yazmak istedim.Geçen gün yaşlı bi teyze geldi bize ve erkek çocuk için kostüm sordu.Bizde de sadece spaydır men kostümü var.Teyzeye dedim işte spaydır men var diye.Teyze soğuk havanın ve hiç bi yerde bulamamanın etkisiyle spaydiyi almaya razıydı belli, fakat meyerse teyzenin torun pek bi akıllıymış.Geçen gün de gelip bakmışlar.
Ufaklık "Babane spaydır men çizgi film kahramanı oysaki ben masal kahramanı olucam" demiş.Kadın bana soruyo masal kahramanı için ne almamız lazım.
Ben de dedim "prens olabilir, çizmeli kedi olabilir ama nerde bulursunuz bilemem" :D

12 yorum:

Adsız dedi ki...

bu dönemlerde baya deli oyuncaklar var manyakmı ne bu aileler o çizgi film diye izlettiklerini biz 18 yaşımızdan sonra izlerdik artık bebeklikten başlıyorlar ciğğğniiii toplum yetiştirmeye sonrada ne oluyor bu millete diyoruz

Stil Direktoru dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Nayııırr nolamazzzz :( ya ben perşembe hariç her gün ordayım :(( nası olurrr çok üzüldümm

nohut oda dedi ki...

şiir süper olmuş

aynen katılıyorum cocugu uzaklastıracaklarını bırde ocırın oyuncaklara kac para verıyorlar allah askına yazıktır yaaa:))

Robin Goodfellow dedi ki...

ahahah bu ne biçim şiir :D:D

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Yaaa Ceydaacımcımmmm:) Öldüm sabah sabah gülmekten, şiir süperrr:))))Bak beni dinle sen harcanıyorsun...;) Kesinlikle ota biiipp'e hediye alma olayına katılıyorum, aslında sevindirelim derken doyumsuz herşeye sahi olduğu için aslında mutsuz çocuklar yetiştiriyoruz..Bakalım ne zaman aklımız başımıza gelecek...

Seni kocaman öpüyorum, yazamasamda sürekli takibindeyim:)

Sevgiyle kal,

Nihan dedi ki...

Hahahaha, deli Ceydaaa =)
Bu mani demetinden sonra yaratıcı blog ödülünü hak ettin şekerim.

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Şu anda sana yüzümün şeklini nasıl anlatsam bilemedim :))
Şiirin her bir satırında bir kahkaha patlattım :))
Bizim paşa da pek bir sayıkladı bu batasıca bakugan'ı ama, "benten hastalığına saygı duyduğumu, hatta sünnet davetiyesini bile benten karakterleriyle bezediğimi hatırlattım ve bunun bir sonu olmadığını, artık bir çocuk değil delikanlı olduğunu, daha akıllıca bir oyun almamız gerektiğini anlattım" Tabii işin içine biraz da bizim zamanımızdaki karakterlerin mantığa yatkınlığı ve ele gelir şekillerinden dem vurarak kafa karıştırdım ve o hengamede sepete bakugan yerine monopoly attım ama olsun, aldırmadım ya o da bana yeter :P :))

Unknown dedi ki...

Kız sen çalışsanda yaratıcısın.Şiirine bayıldım. Gülmekten gözümden yaşlar geldi.
Oyuncaklar konusunda çok haklısın bizim çocuk şimdilik ben10 biliyo.

FFatiHH dedi ki...

ben ten i...dilinin ucunu alt dişleye yaslayıp dilin ortasını kullanarak söyleyence anlayabileceğiniz şekilde söyleyen bir kuzenim var..

:)

ben teşkür ederim..Teştte köfte hatta :)

hııı bide şiir süper olmuş :) Çok duygulandım. :)

Adsız dedi ki...

hava muhalefeti sebebiyle çocuğuma doğum günü hediyesini almadım ben daha yaa.. bak yaramızı deştin. 2 aydır muhabbetini yapıyoruz. ninky-nong alcam çocuğuma çıkamıyoruz ki.. sen Rima'dan dolayı bilirsin ninky-nong nedir di mi? :)

kimdir bu bakugan'lar, gormiti'ler
yahu? ilk kez duyuyorum. pek te sevimsizler. ayy bu erkek çocuklar ne biçim şeylerden hoşlanıyolar. biz daha o yaşa gelmedik galiba. bi ben10'i tanıyoruz.

bu arada vakitsizlikten yaratıcılık oldu falan gibi bişeyler demişsin ama döktürmüşsün yine dörtlükleri..

Adsız dedi ki...

Bayıldım şiirine şairim :)