16.01.2010

Kliman'ı Gördüm :)


Bugün Ali Kırca geldi kasama.Saçları Ayşe Teyze'nin Ace beyazı gözleri deniz mavisi.Her ne kadar onu görünce aklıma skandal davası gelse de bi konuştu,sesi inanılmaz güzeldi.Gerçekten bire bir duyunca çok farklı oluyomuş.

Bi de dün başıma gelen bi olayı yazıcam.Mağazada kasada duruyorum.
Bişey oldu 2 adım sağa kaydım ve daha 2. adımı attığımda yukarıdan az önce duruduğum yere yani tam kasamın önüne vergi levhası düştü.Çerçevenin camı kırıldı.Ben şok oldum.Öylece kalakaldım.Çünkü 2 adım sağa kaymasam çerçeve tam kafamın ortasına inicekmiş.Yanımdaki arkadaş "Ceyda Allah'ın sevgili kuluymuşsun" diyip durdu :) Gerçekten de Allah'ın sevgili kuluymuşum ne diyeyim ki :))

Başlık Ayşegül'e ithafen yazılmıştır :))

7 yorum:

funda dedi ki...

adam klas adamDI...
o salak videosu çıkmadan önce...

Hakkaten Allah korumuş bir sadaka ver bari...

SerpiL dedi ki...

allah korumuş geçmiş olsun diyelim işte görünmez kaza denir bölesine.ii kurtulmuşun

Tenbel Aygun:) dedi ki...

hmmm Allah korumuş.keçmiş olsun canım benim. bundan sora hep 2adim saga kayalim ne olur ne olmaz:P
muck:*

puck-robin dedi ki...

ahahah :D :D
ben görseydim ardıma bakmadan kaçardım kızım :D

Somethin'Special dedi ki...

Nasıl yaparsın diyip, bi tokat patlatsaydın =)

nohut oda dedi ki...

hıc sevmıyorum bu adamıı..ıyyyy yanıı

Mahperi dedi ki...

Geçmiş olsun arkadaşın haklı valla.