10.09.2009

Nejat Alp Beni Çağırdı

Hani bazen olur ya,beyninizin içinde bir şarkı uykunuzda başlar çalmaya,sabah olup da uyanana kadar dinlersiniz.Sağdan sola,soldan sağa dönerken hala mı çalıyo dersiniz.Ve dolayısıyla sabah kalktığınızda da o şarkıyı söyleyerek başlarsınız güne.İşte ben de bugün sevgili Nejatcığımın o bol sigara buğulu sesiyle ve yorumuyla "Hadi hadi yavrum gel banaaaa" diyerek başladım güne.Aslında Güllü'den duyulmuştur hep bu şarkı ama benim için tek bir yorumcu vardır o da Nejatcığım.
Severim kendisini. 1990'ı , çocukluğumu hatırlatır bana.
Cedric ne der hep 8 yaşındaysanız hayat gerçekten çok güzel  :)

Yanlız anlamadığım bir konu var.Bu şarkının intifa hakkı romanlarda mıdır?Zira televizyondaki roman şarkı yarışmasının ne zaman reklamı geçse, her hafta ayrı bir yarışmacıyı bu şarkıyı yorumlarken görür olduk.Bu şarkıyı romanlarla bağdaştıran şey nedir?Sözleri midir?Güllü'nün söylüyo olması mıdır?Nedir?

Ben de söylüyorum arkadaş,hem de uykumdan beri :))
Hadi hadi yavrum gel bana.
Sarılalım can cana.
Neyim varsa al senindir.
Yeter ki gir dünyamaaaaa.

9 yorum:

asya selda dedi ki...

bana mıçe sana nejat alp dadandı desene:):):)ne nostaljık orjınal ahtunlarızbiz yav:)

SerpiL dedi ki...

hahahahahah delüüüüü:)bide ümit besenin aylavyu aylav yuuuuuuu su vardı.buda onun gibi bişi.bak tarabya halkı ayaklancak yakında sööliim

allerjik dedi ki...

genelde ben rüyamda şarkılarla değil karabasanlarla uğraşıyorum zaten bu şarkıyı duysam rüyamda karabasan gibi gelir :))) bişi farketmez yani.

::puck-robin:: dedi ki...

nejat alp in sesi alkol ve sigaradan iyice gitmiş yahu. o serçe parmağında yüzük falan :)

sinirlikebelek dedi ki...

Sana dadandı mı dadanır zaten :)

GüLCaN dedi ki...

ben hangi şarkıya sinir oluyosam o takılır aklıma, dolanır dilime. o yüzden pek bi aşinayım bu durumlara :) ama bu şarkıyı tarihin tozlu raflarına kaldırmışım ben. hiç hatırlamıyodum varlığını unutmuştum sen yazana kadar :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Bazen de uykuda reklam müzikleri takılıyo o da çok sinir bi durum :)

Prima Rima dedi ki...

Ben Nejat Alp denildimi tek şey aklıma gelir...seda ve nejat düeti.

Şaka yapdım şaka yapdım sevgiliiiiim,ayrılırmıyız?
senin gibi sevgiliyi ömrümce bıtakırmıyım?

Mahperi dedi ki...

Hiç hatırlamıyorum bu adamın şarkılarını. Ama sevmediğim şarkı benimde dilime dolanır. Sinir olurum.