11.09.2009

Neden Güdük?

   
Daha kreşde folklor gösterisindeyken sağımdaki solumdaki arkadaşlarımın omuzlarına değil de bellerine sarıldığım için.
İlk okulda 23 Nisan müsameresinde gelin olduğumda, eşim de sınıfın en kısa çocuğu olduğu için.
Orta okulun korosunda solo şarkı söylerken en önde olduğum için.
Lisede beden dersinde en kısadan en uzuna dizildiğimizde baştan 3. kişi olduğum için.
Bir insanla yüz yüze karşılıklı dururken gözlerim yukarıya doğru baktığı için.
Yağmurlu havalarda şemsiye açtığımda hep insanların gözüne girdiği için.
Otobüslerde yukarıdaki tutunma yerlerinden tutunmaya kalktığımda kendimi parmak ucumda bulduğum için.
Marketlerde en üst raftan bişey almak istediğimde bir görevli bulup yardım istediğim için.
29 Ekimde Bağdat Caddesindeki fener alayına katıldığımızda hiç bir yeri göremeyip sadece yukarıdaki bayrakları seyredebildiğim için.
Denizde insanların kalçasına gelen yerde su benim belime geldiği için.
Arabanın ön koltuğu ne kadar geride olsa da arkada bacaklarım gayet rahat oturduğum için.
Koltukta yatmam gerektiğinde her zaman 2li koltuklara sığdığım için.
Kısacası 1.55cm olduğum için :))

10 yorum:

Robin Goodfellow dedi ki...

ben de 1.57 yim ne olmuş hıh :P

koroda en önde olmak berbattı :(

Adsız dedi ki...

deli kız:):)
bende güdük+10 um ozaman:):):)

Primarima dedi ki...

HEHE BENİM YÜZÜMDEM CÜNKÜ SEN BÜYÜRKEN BİR ÇOK KİŞİ AYYY BU KIZ ABLASINI GECECEK DERLERDİDE İÇİMDEN ALLAHA DUA EDERDİM ONCA DUANIN KARSILIGINI ALDIM İŞTE 1.55DE TAKILI KALDIN :)))MUHAHAHAHAH(EROL TAŞ GÜLÜŞÜ)

Adsız dedi ki...

hahahha Ebru ne fenasın? kızın geleceğiyle oynamışsın.. Belkim Ceyda manken falan olacaktı. :))

yaa Ceyda ben de kaç gündür sorucam sana bu ismi nerden buldun böyle, anlamı ne diye? güdüğü anladık.. peki neden fare? gidi kuzgun da ne? kamuoyu yanıt bekliyor ceyda hanım... Lütfen yani :))

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ayşagul hanım bence senin koroda en önde olman değil koroda olman zaten başlıbaşına berbattır =P hahaha =D kızmıyosun dimiiiee =D

asyaselda işte o güdük artı on olmuyo normal boy oluyo =)

gülcan tüm bu sorularının cevabı bir sonraki yazımda geliyor.az sonraaaaa =)

Adsız dedi ki...

Gülüyorum gülüyorum gülüyorum :)

balböcükleri dedi ki...

yav boş ver ceydam ne boyu posu ne develeri çıkarırsın sen cebinden

Travis dedi ki...

iyiymiş boy.. yani bazıları kısa sever.. :)

Fulyanna dedi ki...

Ben de güdüklerdenim desene 1.55 boyla :)ben güdük değil de bıdık boylu diom kendime :D

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Ohh bıdık da güzelmiş :))