22.09.2009

Hırrrrrr!!!!



Allah kahretsin yaa lanet olsun yaaaa!!!
Ay çıldırıcam yaaaa!!!!
Bi dolu şey yazdım resim yükliim dedim lanet bloğa bi haller oldu yüklemedi resmimi.en sonunda da explorer hata verdi tüm sayfa kapandı.Üstelik blog taslağımı kaydetmemiş.Ne bu yaaa!!!
Blog alemine girdiğimden beri aksilikler yakamı bırakmadı!Hay girmez olaydım hay yazmaz olaydım yaa!
Bi daha aynı cümleleri nası kurucam ben yaaa!!
Yazmıyorum bişey.
Kaynar kazanlarda yanasın inşallah!
Allah cezanı versin blog!!!!!

Üfff siz kuısuruma bakmayın.Okumayın,görmezden gelin.Ben öyle çıldırıyorumarada :(

3 yorum:

EbrUgur & Fatih dedi ki...

kesin bir sorun var ... bende resim yüklemeye calisirken baya bir zorlandi - kac kez kapandi IE. Ama sen sakin ol...

allımorlu dedi ki...

hepimiz aynı şeyleri diyoruz merak etme:)buyur burdan yak demekten artık dilimde tüy bitti!..şimdide gülcanın blogunu üst olarak kullanıyorum ordan girip okuyorum blogları.kendi blogumdan bana hayır yok yani..

DaiSy dedi ki...

Ben bloglara evden vtunnel aracılığı ile girebiliyorum ama yorum gönderme işi nanay :(