31.12.2009

Nutlu Mualler,Keri Mırismıs,Yutlu Mıllar



Yeni yıla geçtiğiniz geceyi dışarıda geçirince ne oluyo?
Yeni yıla geçtiğiniz gecede eliniz ojeli yüzünüz boyalı saçınız yapılı olunca ne oluyo?
Yeni yıla geçtiğiniz gece içince ve kafa bi dünya  olunca ne oluyo?
Yeni yıla geçtiğiniz gece abiye giyinince ne oluyo?
Yeni yıla geçtiğiniz gece arkadaşlarla takılınca ne oluyo?
Yeni yıla geçtiğiniz gece sabahlayınca ne oluyo?

Allah aşkına ya bi söyleyin ne oluyo?

Rahmetli babam yıl başı teranesinden nefret ederdi.İşten eve gelip pijamalarını giyip kös kös otururdu inadımıza.
Yaaa aslında onun yaptığıydı doğru olan.Şimdi gecenin körüne kadar çalışıp eve gelince daha iyi anlıyorum ne kadar haklı olduğunu.

Şimdi soruyorum size;
Yeni yıla geçtiğiniz geceyi evde geçirseniz ne olur?
Yeni yıla geçtiğiniz gecede elleriniz ojesiz,yüzünüz boyasız,saçınız ise dağınık bi toıpuz olsa ne olur?
Yeni yıla geçtiğiniz gece içki içmeseniz ve kafanız yerinde olsa ne olur?
Yeni yıla gireceğiniz gece bi kot bi t-shirt giyseniz ne olur?
Yeni yıla gireceğniz gece ailenizle yanyana olsanız ne olur?
Yeni yıla gireceğiniz gece 12'den önce yatsanız ne olur?

YENİ YILA GİRİLEMEZ Mi?

13 yorum:

Primarima dedi ki...

Saat 12den önce yatarsam yengem olurum makyaj yapmazsam ananem olurum :D
yarın gece olacağı gibi şekerim:)

Unknown dedi ki...

kız küçük kardeş sen benim hislerime tercüman olmuşsun da haberim yokmuş...
Ben de az önce yazdım kaydettim yarına basarım :)
öperiz yanaklarından :)
Funda&Rengin

Robin Goodfellow dedi ki...

cevap veriyorum: ayıp olur :P

nohut oda dedi ki...

hiç işte özentinin teki olursun başka birşey değil:)

lale kunt dedi ki...

hehe doğru yazmışsın valla, ben de normal akşamlar gibi takılıcam çünkü çok saçma geliyo.

zeynepin sesi dedi ki...

vala bence bi şey olmaz..bizde genelde öle oluo çünkü :)

Mrs Baros dedi ki...

meraklıyız dışarıda eğlenme taklidi yapmaktan diyorum((:
iyi seneler

Adsız dedi ki...

yeni yıla öyle de girilir de, insana eğlenmeye, coşmaya bahane lazım.. ebru'nun yorumuna acayip güldüm.. eheheee yengeyi verdiniz ele. demek 12'den önce yatıyo.. :)

yeni yılın kutlu mutlu olsun güdükçüm. öpüyorum seni kocaman..

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Oh bee hemfikir olduğum insanlar olmasına çok sevindim :)

Hayat Belki Bazen dedi ki...

Mutlu bir yıl dilerim:)

meltem dedi ki...

yaaaaaaa ben bu sene yeni yıla yorgun girdim yanımda kıyafetim olmadığı için ağzı yüzü kaymış bi eşofmanla girdim kırmızı don da giymedim:(
makyaj mııı ohoooo o kıyafetle yapsam gülerlerdi heralde:)
neyse anacım tüm bunlar 2010 a nasıl tesir edecek bilmiyorum ama yazarım sana :))) bakalım be farklar olcaaak
tekrar iyi seneler ben accık girdim nete kaçıyorum bi daha ne zaman uğrarım bilmiyooom
ama seni çoook öpüyoooom:))

cemo dedi ki...

Yeni yılın kutlu olsun.

Yaratıcı Blogger ödülü

http://osiriscemo.blogspot.com/2010/01/yaratc-bloogger-odulu-aldm-vay-lele-vay.html

Damla dedi ki...

Al, ver ekonomiye can ver, başka bi şe olduğu yok.

Çocuklar seviyor ama gelenek, bayram, kutlama. O yüzden hediye, ağaç bi şeyler yapıyoruz biz de, havaya girelim, çocuk sevinsin diye. Oje sürmedim ama o kadar da değil :P