2.12.2009

Ben Var Ya Ben



Su içerken çamaşır makinesi gibi ses çıkarırım.Benim kendi içimde duyduğum ses GURT diye bi ses fakat ablam ısrarla çamaşır makinesi sesi çıkardığımı söylüyor.
Belim açık duramam.İlla ama illa bebekler gibi çıtçıtlı badi giyerim.çıtçıtlı badi giymezsem asla rahat edemem.6 tane çıtçıtlı badim olmasına ramen bazı zamanlar dolapta badi göremem çükü evdekiler çamaşırların hızına yetişemeyip yıkayamamışlardır ve ben sinir olurum.

Şarkı söylerken yarı ingilizce yarı türkçe söylerim öyle daha çok hoşuma gider.
Örnek:Geri turn geri turn ne olur geri turn...


Rulokat yerken önce yan çevirip yaprak yaprak soyarak yerim en sona sıkıştırılmış fındıklı iç kısmı kalır sonunda da onu yerim.

Çayı hiç sevmem.kahvaltıda 1 çay bardağı çayı bile yarım bırakırım.

Kazara ıslak bir yere basıp da çorabımı ıslattım mıydı çileden çıkarım.Çorabımın ıslanmasından nefret ederim.

Yemeklerde et söz konusu olduğunda deli gibi yağ ayıklarım.Hatta öyle ki tavuk yemeğinde bile ayıracak bişeyler bulurum.Pirzola yiyemem öyle kemikle yağla işim olmaz.

Domatesi tuzlu yiyemem.Domatese tuz dökülürse benim için bitmiştir bi daha yemem.

Çorap hastalığım vardır 100 çift çorabım olsa 101.yi isterim.Yaz ortasında bile çorap alırım,çorap gördüm mü dayanamam.

Hayatımda hiç saçlarım sırtımın ortasına inmemiştir.En fazla omuzumu biraz geçer,her seferinde bu sefer uzatıcam derim en fazla 1 sene sonra gider kafamı kuşa çevirtirim.Öyle ki bi keresinde david beckham'ın şu saçına dönmüştü saçlarım babam oğlum diye çağırıyodu beni :)

Haşlanmış yumurtayı asla cıvık yiyemem.Yumurtanın beyazı pişmemişse gözüme gözükmesin.Bazen yumurtayı o kadar çok pişiririm ki içinden civciv çıkıcak sanarım.

Paramı asla biriktiremem elime geçeni ota çiçeğe harcar sonra da 5 kuruşsuz kalırım.Param varken yok diyemem,yalan konuşamam,kenarıma 5 kuruş ayıramam.

Altın sevmem,sallantılı küpeleri pek sevmem,bileklik takarım ama bilezik takamam.

Şık kıyafetlere an gelir özenirim ama hep spor giyinirim.

Çok ketumumdur kimseye öyle herşeyimi anlatmam, anlatana da şaşar kalırım nasıl böyle herşeyini anlatıyo diye.

Kitap ve film isimlerini aklımda tutamam.Ama bi gördüğüm yeri ve bi gördüğüm insanı bir daha unutmam.

Tulum peyniri, yeşil zeytin, eski kaşar sevmem.

Paramı tutmayı bilemesem de market alışverişlerinde iktisat yaparım.Örnek:Şampuan alırken X'in 300 gm.ı 4 TL  Y'nin 400 gramı 4.5TL ise Y'yi alırım.Gram ve fiyat değerlendirmesi yaparım.

Sabah kalkar kalkmaz bişeyler yiyemem.Yarım saat 1 saat sonra iştahım gelir.

Omuzuma,koluma çanta takamam.Evde hiç öyle çantam yoktur.Hepsi postacı gibi yandan asmalıdır.

Saçlarım ıslak kaldı mı deli olurum.Enseme ıslak ıslak saç değerse sinir küpü olurum,o saçların anında kuruması gerekir yoksa geçen her saniye bana ızdırap verir.

Karnım açken asabileşirim.Hayal ettiğim yemeği de yiyemezsem çok sinirim bozulur,modum düşer.

Dışarı çıkmak için hazırlanırken müzik dinlerim.Özellikle hareketli ve neşeli şarkılarla daha iyi hazırlanırım.

Her sabah makyaj yapana kadar sesini çektiğim elektrik süpürgesi gibi çalışan florasan lambaya makyajım biter bitmez küfrederim ve kapatırım.

Hastane ve eczane kokusundan çok rahatsız olurum.Hatta hastanelerde mutlaka tansiyonum düşer etraftaki hastalara baktıkça fenalaşırım.

Karşıdan gelen kişinin tipine göre yanımdan geçerken nefesimi tutar yada nefes alırım.Mesela tipi bozuksa ter kokacağa benziyosa nefesimi tutarım,ama parfüm kokacağa benziyosa özellikle derin nefes alırım.

Daha bi dolu şey vardır ama şimdilik aklıma gelen şeyler bunlar valla :)

16 yorum:

asyaselda dedi ki...

rulo ktı bende öyle yerim:)ve bende paramı tutamam elimde cebimde her neyse işte:)
gece gece güldürdün beni:)

Geveze dedi ki...

Geri turn geri turn ne olur geri turn...
çok hoş bu yaaa :))

bi dost dedi ki...

çorabım ıslanınca deli olurum ben de.

saçlarımı da hep bu sefer uzatcam diyip kestiririm. bi defa geldi belime, o kadar.

lakin haşlanmış yumurtayı, soğanlı maydanozlu yumurta salatası yapılmadıkça katı yiyemem. rafadan olcak.

market alışverişlerinde yaptığının aynısını ben de yapaım. ince hesaplar döner raf önlerinde:D

omzuma çanta takmaya alışmaya çalışıyorum, ama tutmayınca düşüyo çok zor:( bi de sola asla takamıyorum.

hastane eczane kokusuna bayılırım!

GüLCaN dedi ki...

ne alemsin yaa.. :) bazıları gerçekten çok ilginç bazıları da birebir bana uyuyo. şu ingilizce-türkçe karıştırarak söylediğin şarkıları arada bi paylaşsana bizlerle. verdiğin örnek çok hoşuma gitti. hatta dilime dolandı bile.. :)

Somethin'Special dedi ki...

Hani biz tıpkısının aynısıydık :)
Bende de bunlardan bi dolu vardı, sonra bazı şeyleri Yavuz sevince bende sevmeye başladım...Demek ki neymiş, sevgili insanı değiştirirmiş, demek ki güdüğüm büyük konuşmayacakmış, hayatta... gibi :D

meltem dedi ki...

ay şarkıya koptumm :)
ahahahahaha direk arızayım ben dyosun yaneee:D:D:D
ay şaka şaka bunların çoğu hepimizde var!
kadınların hepsi arıza anlıcan

teki 1 arada dedi ki...

"Çok ketumumdur kimseye öyle herşeyimi anlatmam, anlatana da şaşar kalırım nasıl böyle herşeyini anlatıyo diye."

Hadi canııııııımm.. Anlattıklarını okurken yoruldum =)

efulemm dedi ki...

senin yazılarını okumaya bayılıyorum ben.nasıl açık ve netsin valla süper herkes kendine kabuklar maskeler takarken sen şeffaflıkla içimi rahatlatıyorsun halaa içi dışı bir birileri var bu hayatta diyebiliyorum.:))

funda dedi ki...

alemsin sen :)

Ozge Sipahioğlu dedi ki...

cok güldümmm harikasın

sinirlikebelek dedi ki...

Dışarı çıkmadan müzik dinleme huyunu çok iyi bilirim bak :D

Aslında hepsini bilirim ama en iyi bildiğim müzik dinleme :D

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Birçoğunda aha ben dedim :))
Bazılarında "e yuh sana" bile oldum, bende yalan yok :)))

Prima Rima dedi ki...

NAPALIM KARDEŞİM YAHU NE ANLATTIN ŞİMDİ BİZE BUNU ALLAH ALLAH :p
tULUM PEYNİRİ YENMEZMİ KARDEŞİM?
ÇAY İÇİLMEZMİ KARDEŞİİİM?
ET YENMEZMİ?
DOMATESE TUZ KONMAZMI?
YAZ GÜNÜ ÇORAP SATIN ALINIRMI?

puck-robin dedi ki...

huylusun işte huysuz değil :)

DaiSy dedi ki...

Sen var ya sen çok tatlısın :)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

Beni sizler var ettiniz sağ olun efenim sağ olun sağ olun :P ))