17.11.2009

TuhaF




Tuhaf, çok tuhaf
En yakınken en uzak,
Senin bir sevgilin var,
Muhtemel benim de olacak,

Gizli bölmelere
Saklamış gibiyiz,
Bütün yaşananlar,
Biter mi.. bitince aşk ?..

Olur da yolun düşerse
Bir kahveye uğra derim,
Ya da beş çayına.
Bir yudum sohbete beklerim...

Çok ayıp mı olur ?
Yakışık almaz mı davetim?
Bu kadar zor mu her şey ?
Canımın içi seni çok özledim..

Ben de uzun bir yola gittin farzederim
Kandırırım kendimi ne yapayım..
Bütün hatıralarıma da saygılar arzederim
Ama unutur muyum asla, niye unutayım?

4 yorum:

Nihan dedi ki...

Kuzum?Hayırdır inşallah? İlk gün yazısı bekliyordum, şöyle en eğlencelisinden.
Duygulanmış benim tatlı Ceyda'm...
:-) Öptüm seni!(Çok benzediğimizi daha önce söylemiş miydim?)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

İlk gün yazısını yazacak vaktim olmadı o yüzden yazamadım :))
Kısmetse bu akşam yazarım artık :)
Dün güzeldi bugün de güzel olur inşallah :P
(çok benzediğimizi daha önce söylediğini söylemişmiydim) :P

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Bende bendeee severimm:)

İlk gün yazını da bekliorum :)

Sevgiyle kal,

Adsız dedi ki...

Ne bu hüzün böle :D şarkı çok güzel