21.11.2009

Kartal Sisli Havayı Sever



 
BEŞİKTAŞ : 3
FENERBAHÇE : 0

10 yorum:

bi dost dedi ki...

bekiştaş yazmışın ahahahaha:D

Stil Direktoru dedi ki...

FBli olarak tebrik etmek büyüklüktür dimi bebem

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Güzel oldu,pek yakıştı :)
Teşekkürler BJK :)

Adsız dedi ki...

deme şişşşt eşim fenerbehçei ve bir hışımla girdi yatağa:):):):):)

Gidi Kuzgun Güdük Fare dedi ki...

ahahaha ay valla 12 saat ayakta durdum bütün gün ve gece 11de geldim eve o kafayla çok normal yanii bi dost :))

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

:)))) DOĞRU !


SİS FARLARINI YAKMADILAR..

ÇEKEMEYEN ANTEN TAKSIN :))))

Adsız dedi ki...

Maçı izlemedim ama dinledim :D

Fanatik Beşiktaş diyoruz :D
Kazıma hediye ediyoruz :D

bi dost dedi ki...

temana gurban:) bu da çok tatlı olmuş

Adsız dedi ki...

bi bjkli olarak bencede sisli havaya sever :)

Dominika dedi ki...

Bir Galatasary'lı olarak ne kadar sevindiğimi anlatamam.. Kalkıp göbek attım desem yeridir :) hehehe :))