3.10.2009

Aaaa Carrefour'a Ufo Mu İnmiş Ne?




Yemişim son baharını blog.Son bahar da neymiş beni depresyona sokacak,modumu düşürecek?Dün çok heveslenmiştir "oh bee birini daha uyutucam" diye ama yok öyle yağmaaa.Siz benim gözüme baksanıza, yermiyim ben bu numaraları ha?Tamam dün gece erken yatıp sabah da geç kalkmış olabilirim ama onun nedeni 2 gün geç yatıp erken kalkmamdı.Geçti o günler geçtiii.Hala neşem yerinde benim,hala pozitif duygularım daha kalabalık,hala modum yüksek :)
Son bahar alamaz yüzümdeki gülümsemeyi,gözümdeki ışığı ;)

Bugün değil kış uykusuna yatmak hatta değil yatmak evde bile durmadım.Carrefourdaydım ve ben gibi binlerce insan da oradaydı.
Alla alla dedim herkez geleceğimi mi haber aldı acaba :P
Bi baktım podyum kurmuşlar,
-ay yok artık dedim abarttınız,podyumada çıkamam yani!
A-aaa tam yanından geçerken kar yağdırmaya başlamasınlar mı?
-Ay yapmayın Allah aşkına doğum günüme de daha çok var ne bu ilgi bu alaka :P

Neyse aldırmadım hazırlıklara daldım vitrinleri son bahar ve soğuk kokan dükkanlara.Yeni sezon çok güzel,herşey "Beni al.Beni al" diyo.
Yok diyorum dolabımda daha etiketiyle duran kıyafetlerim var müsriflik yapmiim kalsın.Yok diyolar,beli baseninden geniş,gögüsleri sütyen değil muhtemelen 2 paraşütle muhafaza edilen,bacakları eski soba borularının kalınlığında insanlar alacağına bu kıyafetleri, dal gibi fiziğinle dümdüz karnınla incecik belinle sen al nolur sen al :P

Onlara da aldırış etmiyorum ve dolaşmaya devam ediyorum.
Derken bir kalabalık çıkıyo karşıma,insanlar daha iyi görmek için sarkıyo da sarkıyo bakmak için alt kata.Derken bakıyorum yürüyen yolun biri kapanmış Tuba Özay iniyo üstünde mini bi elbiseyle podyuma.Sanırsın ki Tuba Özay değil de küçük bi ufo inmiş Carrefour'a :)

Erkeklerin elinde ceptelefonları,boyu uzun olan yaşadı...
Kim bilir kısa olan belki de daha avantajlı,alt taraflar dururken kim ne yapsın üst taraftaki manzarayı.Birbirinden kem o sırada kadınların bakışları.Evet koca popolular ve yarım dünya ebatları.Ameliyat olmaları gerekse organlarından çok doktorlarını oyalayacak olan şeyler yağları.Ama yine de havada burunları.Çünkü şişman ve dombili olma nedenleri çocukları...
Eşlerinin yanında kafalarından çıkıyo kıskançlık dumanları.Ama adamlar kaptırmış kendilerini akıyo ağızlarının suları :D
Kesin o sırada hırsızları ihya etmiştir o salak insanların yarattığı indiragandi ortamları.


Neyse zar zor da olsa attım kendimi dışarı.
Yağmur değince saçlarıma gülümsedim affettim son baharı :))
Dedim akıllı ol koçum! Benim canımı sıkamadığın gibi rahat bırak diğer insanları, almiim aşağı façanı :P
Hepiniz rahat olun artık yarın geçicek depresyonunuz ben hepinizin adına fırçaladım keratayı :D

7 yorum:

Prima Rima dedi ki...

Zaten adamların agzı kulaklarında, kadınlarınki ise boynuna kadar aşağıya sarkmısdı:)

öykü dedi ki...

Çok yasa sen emı :) cok guldum canım benım

meltem dedi ki...

HAHAHAA ÇOK TATLISIN ÇOK DA MÜTEVAZİ GÖRDÜM SENİ:)
SON BAHAR HER DAİM, GÜZEL BENCE
AMA BU SEZOM GERÇEKTEN VİTRİNLER ÇOK GÜZEL..
ALABİLENLER İÇİN GÜZEL VE ŞIK Bİ SONBAHAR-KIŞ SEZONU OLCEK :))

Davudi dedi ki...

"Erkeklerin elinde cep telefonları" diye başlayan paragraf kafiyeli olmuş, şiir gibi. çok hoşuma gitti...

VOLKAN - KALDERA dedi ki...

Aslansın sen beee, bende dedim bu bendeki rahatlama, depresyonu sallamama halleri de nedir. Meğersem güdük farem almış sonbaharın fiyakasını :))

SerpiL dedi ki...

ana en ön safada bizim sabıkalı da varmış.ii etmişin kendini atmakla bakıp bakıp dursunlar.

GüLCaN dedi ki...

harika yazmışsın yaa çok güldüm.. sayende sonbahar dperesyonundan da kurtulduk . oohh daha ne isterim ki :)